Střední průmyslová škola elektrotechnická Mohelnice
Počítačové systémy
Automatizační systémy
Silnoproudá elektrotechnika
<< prosinec 2017 >>
  • Po
  • Út
  • St
  • Čt
  • So
  • Ne
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
NAŠI PARTNEŘI

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Název projektu: Jazykové dovednosti na SPŠE v Mohelnici

Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/56.2446

Anotace

Tento projekt zahrnuje tři aktivity:

1. Čtenářské dílny jako prostředek ke zkvalitnění čtenářství a čtenářské gramotnosti

Cíl: Zavedení Čtenářské dílny do vzdělávacího oboru Český jazyk a literatura jako jednoho z prostředků ke zvýšení zájmu o čtenářství a zlepšení čtenářské gramotnosti.

Získání/zvýšení odborných kompetencí pedagogů pro realizaci Čtenářských dílen ve výuce.

Realizováno bude deset Čtenářských dílen na 1 školní rok. V průběhu trvání projektu proběhnou Čtenářské dílny ve dvou vybraných ročnících - 1. a 2. ročník. Současně budou zajištěny materiální podmínky potřebné pro realizaci Čtenářských dílen. Čtenářská dílna bude podporovat a rozvíjet individuální schopnosti žáků v oblasti čtenářství a čtenářské gramotnosti.

2. Zahraniční jazykově-vzdělávací pobyt pro žáky

Cíl: Zlepšení jazykových kompetencí žáků a prohloubení jejich znalostí o zemích EU a ESVO (Evropské sdružení volného obchodu).

Krátkodobý jazykově-vzdělávací pobyt v zahraničí pro žáky v délce trvání 5 kalendářních dní včetně cesty. Žáci absolvují jazykovou výuku v rozsahu 9 vyučovacích hodin za celý pobyt a seznámí se s významnými reáliemi příslušného místa. Naši žáci uskuteční pobyt v Rakousku - Vídeň a okolí.

3. Stínování (shadowing) pro pedagogy cizích jazyků, matematiky, přírodovědných a technických předmětů v zahraničí

Cíl: Profesní rozvoj pedagogů cizích jazyků, matematiky, přírodovědných a technických předmětů.

Jedná se o krátkodobou stáž sestávající z pozorování metod a postupů zavedených na přijímající organizaci a jejich možného vyzkoušení v praxi. Stáže mohou být zaměřeny i na využití digitálních technologií ve výuce přírodovědných, technických předmětů, matematiky, předmětů informatiky a programování.

Tiskové zprávy